lørdag 3. september 2011

Greengate Fay white & Fay Blue



Det er ingen hemmelighet at jeg elsker Greengate!
(Det kan nesten bli litt formye av det gode, men noen laster skal man vel ha???)

Da jeg fyllte 30 år i januar var jeg så heldig å blandt annet få gavekort og penger av mine herlige venner og familie. Jeg har brukt litt tid på å finne ut hva jeg skal bruke dem til, og har funnet ut at jeg skal kjøpe meg serviset Fay white, med noe innslag av Fay blue. Da har jeg et varig og fint minne fra min 30 årsdag!

Valget tok jeg da jeg besøkte Wisteria gaver og interiør, og fant kopp&skål i Fay white. Jeg er nemlig så gammeldags at jeg synes det er koselig med asjett, kopp&skål - ikke kun asjett og lattekopp. Derfor ble jeg overlykkelig når jeg så at kopp&skål kom til dette serviset.



Nydelige detaljer på serviset! 

 Hittil har jeg;
♥ 6 middagstallerkner Fay white
♥ 2 kopper med skål Fay white
♥ 1 asjett Fay white
♥ 4 skjeer Fay Blue
♥ 2 suppeskåler Fay white
♥ 2 lattekopper Fay white
♥ 2 lattekopper Fay Blue

.... og fortsatt litt gavekort igjen... må bare vente til kopp&skål kommer inn i nærmeste butikk!




Hvordan er det med deg? Er du betatt av alt det vakre fra Greengate, eller klarer du deg fint uten?

Her er det en lørdag uten altfor mange planer - deilig!

Ønsker deg en god helg!

Klem fra Livy

8 kommentarer:

Lene sa...

Heldig du. Jeg elsker Green gate:-). Har kun duker og lattekopper, men det blir nok mer etterhvert:-).

Gry sa...

Hei kjære deg! Enig med du!;) GG har bare så mye fint, så det er vanskelig å bestemme seg for farge/mønster. Det blå og hvite er helskjønt! Jeg og en venninne var nylig hos Drømmeverden og vi slet med å bestemme oss, men hun har også begynt å samle på det blå og hvite, så da ble bursdagsgaven min til henne den søte muggen og en bolle i den serien. Selv har jeg litt av det beige med hvite prikker. Er usikker på hva jeg gjør videre, hører det kommer noe i lilla også. Men det blå er jo veldig klassisk og tidløst da. Heldige du som fikk kjøpt deg så mye i samme serien. Og koppene med hank er flotte!

Fine bilder under her også, koselig her hos deg! Ha en god lørdag videre ;) Klem Gry

Dronninghuset sa...

nydelig akkurat serien du viser her. den har jeg også litt av... LIKER DEN SUPERGODT.
ha en fin helg.

klem TOVE

Elisabeth Helland sa...

så fint dette var! ha ei finfin helg du og dine ...klem

Unknown sa...

Heisann ;o)
Herlig servise og herlige bilder ;oDDD
Jeg er mest hekta på Pip serviset men Green Gate har jo sååååå masse søtt ;o))) Lurte på å bland Wendy White fra GG med pip serviset mitt!? ;o)))

Nyt helgen kjære du ;o))
Klem Elisabeth ;o)

Størstepia sa...

Helt enig med deg, GG er bare helt herlig.,liker alt av det jeg! Fay hvit og blå er fantastisk flotte ja, nydeligee farger! Liker også godt Fay rød som kom nå!!
Kjøper noen ting innimellom, men skulle gjerne ønsket meg et helt servise slik du sparer på!!
Selv mannen har fått med seg hva GG er, tihi;)
Klem fra størstepia

Marianne sa...

GreenGate har så utrolig mye nydelig! Det du har valgt her er bare helt fantastisk :) selv har jeg falt for CASAgent som hverdagsservice, elsker det kraftige materialet mot de søte fargene :)

Wisteria Gaver & Interiør sa...

Så kjekt at du begynner å fylle opp fay serviset :) det er jo bare rålekkert og jeg skjønner godt at du falt for det :)Du har det så fint i huset ditt- Kjempekjekt å følge med :)

Klem GB, Wisteria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...